exam comingg !

fuhhhhhhhh!subahanallah, exam d.khas memag m'bwt kan aku layuu nk mati.guest what?exam start from monday until thursday ni nd the time start 8.00a.m until 3.30p.m ya allah! byangkan tak mcm mane derita aku HAHA.penat gilaa siakk nk tnggu mase tuh hbes.soalan klau senag tape lah jugak ni tak, soalan mcm aku ni level 1 pulakk sukaa dy jeh haaha,td time paper arab memag susah gilaa vavi booom! aku lenjan lah mane2 ayat kat paper tuh aku masukn haha betape bijaak nya aku ni kan kan? nk bwt mcm mane aku reti lah sgat dgn b.arab tuh.so aku hentaam paper jeh, then mase m'njawab 1jam 30minit WOW! lame kn babes,tp aku jawab 15minit dh cukop brroo ! wahahaa,lpas dh settle paper tuh t'tido pulaak hehe tgok sume kepala dh lentok atas meja aku nk join jugaak.mimpi aku lebih kurang setengah jam kod.MASYALLAH! rasaksa mane pulakk terjah aku tdo ni *mngagu kenteteraman aku jeh seyy,t'nyata ckguu aku lah ada keh patut dy kejotkn aku dgn cara **** menyirap CHAA ! dy suruh aku bgun then aku ckp lah *eh saya tk tdo lah ckgu saya just ayam ayam jeh HAHA pelika ckgu?pelik pelik merapu jeh t'cengang ckgu tuh then tak thu nk ckp ape trus blaaahh ape punya ckgu dddaaahhh -,-btw memag gtg gilaa bgun pkol 6.46a.m balik smpai rumah 4.00p.m tade rest siaakk kat rumah jgn ckap laah tido terus.nasibb tinggal 2hari lg.tp serupa mcm 2tahun.hmmm -,- masalah masalah.